uwazac na te profile o nazwie lover91 i funnymanka chorzy przychicznie ludzie

witam uważajcie na przychicznie chorych ludzi którzy tu maja portal o nazwie lover91 i funnymanka wchodzą na każdy profil i obrażają każdego kogo sie da takich ludzi trzeba leczyć proszę żebyście odrazu ich blokowali pozdrawiam i uważajcie na siebie to są chorzy ludzie sam sie przekonałem na nich

Link do wpisu:

Komentarze

damian-fotkoblog
11 miesięcy temu

Wiem lover 91 ze jestes upośledzony umysłowo każdy o tym wie pozdro dla debili mnie to nie rusza bo mowa jest tylko o was jestes taka kurwa jak Patrycja chmura oozdro dlalover91 ma cos glowa Nara

damian-fotkoblog: Wiem lover 91 ze jestes upośledzony umysłowo każdy o tym wie pozdro dla debili mnie to nie rusza bo mowa jest tylko o was jestes taka kurwa jak Patrycja chmura oozdro dlalover91 ma cos glowa Nara

odpowiedz

Reklama
11 miesięcy temu

Dodaj komentarz

Użytkownik damian-fotkoblog chce wiedzieć kto komentuje. Żeby zostawić komentarz zaloguj się lub załóż konto zupełnie za darmo!

Poleć to zdjęcie znajomym

uwazac na te profile o nazwie  lover91 i funnymanka chorzy  przychicznie ludzie  :: witam uważajcie na  przychicznie chorych ludzi którzy tu maja portal o nazwie lover91 i

Podaj swój adres e-mail

Podaj adresy e-mail znajomych

Napisz wiadomość

Przepisz kod z obrazka:

 

 

Moje ostatnie wpisy

  • uwazac na te profile o nazwie  lover91 i funnymanka chorzy  przychicznie ludzie  :: witam uważajcie na  przychicznie chorych ludzi którzy tu maja portal o nazwie lover91 i f

    11 miesięcy temu

  • BLOG ZAWIESZONY I USUWAM .........NIĘ BĘDA MNIE  JAKIES DEBILE MNIE TU OBRAZAĆ......ZEGNAM!!!!!!  ::

    11 miesięcy temu


Albumy

Kalendarz


Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

Znajomi

Daję Ci bukiet radości,nadziei i serca wiele,w kolorze złocistych liści ,usmiechem z TOBĄ sie dzielę....

Zimowe piękno...

27.11.2016 Pietrowice Wielkie

Pozostałe (289)

Ostatnie komentarze

Otrzymane|Napisane

  • brak

Ostatnio odwiedzili


Ulubione linki